Friday, May 22, 2009

Mr.Google yang baik hari ni...


saya melilau rata dengan mr.google....sampai2 saja saya terlihat blog k.irma...senior sekolah lama (MATRI)....Banyak juga la kenangan dengan akak yang sorang ini...Katanya dalam blog, dia seorang bibik di London yang suka pergi car boot sale...Percayalah kalau saya sekali pun bila tengok car boot sale pun teringin sesangat nak pegi...

K.Irma memangnya pilihan Allah, dipilih ke London, walau bukan atas sebab further study tapi menjadi babysitter pun apa salahnya...Janji oversea, yea...Mesti akak yang sorang ni petah englishnya sudah mantap dan hebat...Bersama anak2 akhi Fauzi dan Kak Siti...wah manjanya mereka dengan akak yea...

Ni antara gambar favourite saya dari lensa k.Irma...cantik tropiary ni akak...sebenarnya pagi ini saya akan ke ijtima'....seperti biasa rutin harian jumaat...semalam penat aje memanjang tetapi tidur tetap lewat juga...selamat menempuh exam untuk paper yang seterusnya pada achik dan especially abang yang jauh di perantauan....dengar kata sudah habis 6/7 paper...dan ada banyak lagi yang menunggu selepas ini....semoga sentiasa kuat semangat yea..

No comments:

Post a Comment