Thursday, December 17, 2009

Salam Maal Hijrah 1431H dan Salam Sayang buat 'Ukasyah


'ukasyah di panggil pulang ketika berusia 3 bulan setengah

from orange blog

from orange blog
Assalamualaikum w.b.t...Sedih dan sayu hati ini.bila buku amalan tahun 1430H sudah ditutup petang tadi sebelum Maghrib.terasa banyak perkara yang berlaku sekitar tahun 1430H, masih banyak kekurangan yang perlu ditampung..insyaAllah, moga-moga tahun 1431H kali ini membuka lembaran baru buat diri saya dan sahabat-sahabat yang lain..Amin..

Ketiadaan saya untuk mengupdate blog selama beberapa hari lantaran urusan-urusan tarbawy..rasanya sebelum ini saya pernah masukkan schedule yang padat sangat2 sejak akhir-akhir ini..ini pun sudah banyak saya skip..hari ni saya baru betul-betul jalankan tugas sebagai researcher..itupun baru baca compromis..paling saya terkilan, hari ni lah saya baru mendapat tahu anak sahabat saya, Mawaddah (walaupun kenal melalui blog) 'Ukasyah meninggal..sedangkan sebelum ini saya pernah membaca entrinya mengenai perasaan serba salah mahu meninggalkan 'Ukasyah di Nursery dek cerita kak Khadijah...anaknya meninggal kerana berlaku gegaran otak akibat berbuai...daripada blog ummi dzaatin ada diberitahu 'Ukasyah meninggal kerana tersedak susu..masyaAllah..hancur dan luluh tentunya hati ummi dan abi 'Ukasyah...Allah lebih menyayangi 'Ukasyah...semoga ibu bapa muda ini tabah menghadapi dugaan yang melanda...

No comments:

Post a Comment