Wednesday, July 14, 2010

New Life and My BFF

Assalamualaikum..lama menyepi dari papan keyboard untuk tulis blog, saya lebih banyak meluangkan masa di fb..Alhamdulillah, saya sudah bergelar student final year and must work hard to maintain my pointer this semester. Sabtu lepas, saya check-in Kolej Kediaman..Guess the fee for this Apartment??..Actually it cost RM800++..then campur dengan yuran pengajian= RM1600++..i think i should duduk kat rumah sewa.he..Our Apartment already furnished with a set of sofa and dining table..ada kitchen tapi tak boleh masak (peraturan) 3 shower,3 toilet and 5 bedroom..ampaian besar, then beranda tepi my bedroom..cuma peliknya my Apartment very close to Kediaman kaum Adam..

Actually, i have tons of stories nak dikongsikan bersama anda..Jumaat lepas, 9 July 2010, my BFF, Sofiyah already take a long journey to Australia. Here are the full message from her to me and the others.
"Salam;alaik, Dearest sisterfillah,smg khabar ini barakah. I.Allah,i'll be leaving to Australia on ths Friday, 9th July 10 at 9a.m.Smg pmergian ini dpt dmanfaatkan olh Islam sepenuhnya. Ana mohon maaf ats khilaf dan halalkanlah segalanya. May Allah bless us wth His rahmat".

No comments:

Post a Comment